Kello on: 23.51

 

Ajattelin jättää turhat esittelyt, ja aloittaa heti kertomalla, mitä minulle kuuluu.

Olen opiskelija lukiossa, mutta vihaan opiskelua. En siis oikeastaan tiedä, miksi tahdoin peruskoulun jälkeen vielä kiduttaa itseäni, muka "sivistää" itseäni. Kaiketi tahdoin lisää miettimisaikaa. Mutta mihin minä miettimisaikaa tarvitsen, kun tiedän tasan tarkkaan mitä haluan. Haluan laulaa, kirjoittaa ja olla luova. Tahdon elää hyvän elämän, jotta mitään ei tarvitsisi katua. Ja tietysti onnellisuus olisi myös mukavaa.

Kuten tuskin kenenkään ikäiseni nuoren ihmisen, elämäni ei ole helppoa. Miten se kuullostaakin niin klisesiseltä. Mutta minkäs tuolle mahtaa. Koittakaa kestää. Ja kuitenkin, olen tyytyväinen. Minulla on paljon ystäviä, perhe, pian toivottavasti myös hyvä koulutus. Hitto vie, miten minulla voisi mennä huonosti? No koska elämä ei ole pelkkää ystävien kanssa sekoilemista, perheen kanssa oleskelua ja opiskelua. Janoan enemmän! Tahdon itse olla jotain niin paljon enemmän kuin pelkkä tavallinen nuori lukiolainen!

Ehkä kirjoittaminen auttaisi. Se oli päälimmäinen syy tämän blogin aloittamiseen. Ehkä löydän vastauksen. Ensi kertaan!

Kello on: 23.56